»Za vas je značilen zelo visok odstotek uporabe osebnih avtomobilov v prometu, s čimer se odvisnost od fosilnih goriv ne zmanjšuje, medtem pa vaš javni prevoz ostaja premalo izkoriščen.«
»Cilj je spodbujanje uporabe javnega prevoza in omogočiti zlasti družinam oziroma skupinam z otroki, da lahko potujejo na izlete ali počitnice ugodneje kot z osebnim avtomobilom.«
»Mislim, da to, da je poceni, ni tako visoka prioriteta, če pomislimo, kako visoki so stroški lastništva osebnega avtomobila in njegovega vzdrževanja.«
»Zavedamo se, da so stroški transporta visoki, ampak če se zavedamo, kako visoki so stroški osebnega avtomobila in njegovega vzdrževanja, imamo še veliko rezerve.«
»Ker gre za okoljski davek, bi smeli pričakovati, da bodo ta denar raje uporabili za razvoj v Sloveniji izrazito podhranjenega javnega prevoza, ne pa da se spodbuja nakupovanje novih avtomobilov.«
»Cilj je pritegniti predvsem uporabnike osebnih avtomobilov.«
»Poleg teh cenovnih ukrepov bi si vsi želeli predvsem boljšega javnega prometa. Raziskave kažejo, da ljudje ne uporabljajo javnega prevoza, ker manjkajo ključne povezave, frekvenca ni dobra, javni prevoz pa časovno ni konkurenčen avtomobilu. To bo treba urediti, ponuditi več avtobusov, več vlakov.«
»Če moraš točno vedeti, kdaj boš recimo prišel na sestanek, za vsak primer raje vzameš osebni avtomobil.«
»Marsikje v marsikaterem okolju je zadeva takšna, da si mora prebivalstvo kupiti avtomobil. Se pravi, da so prisiljeni v nakup avtomobila, in strošek za avtomobil je seveda velik.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju